Kompetencje przyszłości!

Harmonogramy do pobrania:

Harmonogram diagnoza grupa 1
Harmonogram szkolenie w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych gr 1
Aktualizacja harmonogramu szkolenie w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych gr 1
Harmonogram Diagnoza grupa 2
Aktualizacja harmonogramu Diagnozy grupa 2
Harmonogram Diagnoza grupa 3
Harmonogram diagnozy kompetencje UP gr 4
Aktualizacja harmonogramu diagnozy kompetencji gr. 4
Aktualizacja harmonogramu diagnozy kompetencji gr 5
aktualizacja harmonogramu diagnozy kompetencji gr 4
czwarta aktualizacja harmonogramu szkolenie w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych gr 1
harmonogram szkolenie w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych gr 2
harmonogram szkolenie w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych gr 3
aktualizacja harmonogramu szkolenie komputerowe gr 3
harmonogram walidacja kompetencji cyfrowych grupa 1
harmonogram szkolenie w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych gr 4
harmonogram szkolenie w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych gr 5
Harmonogram Diagnoza kompetencji Uczestników Projektu gr 6
harmonogram warsztaty kompetencij społecznych grupa 1
harmonogram wsparcie postępów osób uczących się na wszystkich etapach procesu poprawy umiejętności (doradztwo) gr 1
aktualizacja harmonogramu diagnozy kompetencji UP gr 6
harmonogram Diagnoza kompetencji Uczestników projektu gr 7
harmonogram warsztaty planowanie i prowadzenie budżetu domowego gr 1-1
druga aktualizacja harmonogramu szkolenie podnoszące kompetencje cyfrowe gr 2
druga aktualizacja harmonogramu szkolenie podnoszące kompetencje cyfrowe gr 3
harmonogram walidacja kompetencji cyfrowych gr 2
walidacja kompetencji cyfrowych gr 3
harmonogram wsparcie postępów osób uczących się na wszystkich etapach procesu poprawy umiejętności gr 2-1
harmonogram wsparcie postępów osób uczących się na wszystkich etapach procesu poprawy umiejętności gr 3-1
harmonogram wsparcie postępów osób uczących się na wszystkich etapach procesu poprawy umiejętności gr 4 i 5 drugie spotkanie
harmonogram wsparcie postępów osób uczących się na wszystkich etapach procesu poprawy umiejętności gr 3 drugie spotkanie
harmonogram warsztaty Planowanie i prowadzenie budżetu domowego gr 5
harmonogram warsztaty Prowadzenie kalkulacji na potrzeby remontowo-budowlane oraz przygotowanie do remontu gr 4
Harmonogram warsztaty prowadzenia kalkulacji na potrzeby remotowo budowlane oraz przygotowanie remontu gr. 3
Harmonogram warsztaty prowadzenia kalkulacji na potrzeby remontowo budowlane oraz przygotowanie remontu gr. 2
harmonogram warsztaty kompetencji społecznych gr 5
harmonogram warsztaty kompetencji społecznych gr 4
harmonogram wsparcie postępów osób uczących się na wszystkich etapach procesu poprawy umiejętności gr 4 i 5-1
harmonogram wsparcie postępów osób uczących się na wszystkich etapach procesu poprawy umiejętności gr 1-1
harmonogram walidacja Planowanie i prowadzenie budżetu domowego gr 1-1
harmonogram walidacja kompetencji społecznych gr 1-2
harmonogram szkolenie w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych gr 6-1
harmonogram walidacja kompetencji cyfrowych gr 5-1
harmonogram walidacja kompetencji cyfrowych gr 4-1
harmonogram warsztaty kompetencji społecznych gr 3
harmonogram warsztaty kompetencji społecznych gr 2
harmonogram walidacja kompetencji społecznych gr 2-1
harmonogram walidacja kompetencji społecznych gr 3-1
harmonogram walidacja kompetencji społecznych gr 4
harmonogram walidacja kompetencji społecznych gr 5
harmonogram diagnoza kompetencji UP gr 8
harmonogram szkolenie w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych gr 7-2
harmonogram walidacja Prowadzenie kalkulacji na potrzeby remontowo-budowlane oraz przygotowanie do remontu gr 2
harmonogram walidacja Planowanie i prowadzenie budżetu domowego gr 3
Harmonogramu walidacja gr 6
harmonogram wsparcie postępów osób uczących się na wszystkich etapach procesu poprawy umiejętności gr 6-2
harmonogram Diagnoza kompetencji UP gr 9
harmonogram walidacja Prowadzenie kalkulacji na potrzeby remontowo-budowlane oraz przygotowanie do remontu gr 4_
harmonogram walidacja Planowanie i prowadzenie budżetu domowego gr 5_
harmonogram warsztaty kompetencji społecznych gr 6

Aktualności

SPOTKANIE INFORMACYJNO-PROMOCYJNE

Szanowni Państwo Serdecznie zapraszamy osoby zainteresowane na kolejne spotkanie informacyjno-promocyjne dotyczące Projektu „Kompetencje przyszłości!” nr FEWM.06.05-IZ.00-0081/23. Spotkania odbędzie się 6 listopada 2024 r. o godz.

Czytaj więcej »

REKRUTACJA DO PROJEKTU

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że  rozpoczęliśmy rekrutację do projektu “Kompetencje przyszłości!”  Zachęcamy do składania dokumentów rekrutacyjnych, które można pobrać w naszym Biurze Projektu bądź z naszej

Czytaj więcej »

Opis projektu:

Centrum Doskonalenia Kadr Ewa Perlińska  wraz z Partnerem Projektu IDEA 365 Magdalena Macutkiewicz z przyjemnością informuje, że rozpoczął się nabór do nowego Projektu pn.: „Kompetencje przyszłości”, nr: FEWM.06.05-IZ.00-0081/23.

 Informacje o projekcie:

Tytuł projektu: „Kompetencje przyszłości”,

Projekt realizowany jest w ramach programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027.

Priorytet 6: Edukacja i kompetencje EFS+
Działanie 6.5: Edukacja przez całe życie

W ramach przedmiotowego projektu przewidziano następujące zadania:

  1. Diagnoza kompetencji UP – Indywidualne spotkania z doradcą zawodowym – 4 tury 27 osób (3 godziny/osoba) = 108 osób (3 godziny/osoba)
  2. Szkolenia w zakresie podnoszenia kompetencji cyfrowych w IV turach po 27 osób – 108 osób, (4 tury x 3 grupy (po średnio 9 osób)/tura x 100 godzin dydaktycznych)
  3. Walidacja kompetencji cyfrowych w IV turach w każdej po 27 osób zakończona uzyskaniem Certyfikatu przez Uczestników/czki
  4. Warsztaty grupowe w zakresie rozwinięcia umiejętności podstawowych w ramach tematów dotyczących postaw proekologicznych oraz warsztaty kompetencji społecznych:
  • Planowanie i prowadzenie budżetu domowego 72 osób tj. średnio 18 osób w ramach każdej z tur (IV tury*2gr.) – 28h/gr.
  • Prowadzenie kalkulacji na potrzeby remontowo-budowlane oraz przygotowanie do remontu – dla 36 osób tj. średnio 9 osób w ramach każdej z tur (IV tury*1 grupa) – 28h/grupa.
  • Warsztaty grupowe z kompetencji społecznych w IV turach po 27 osób – dla 108 osób, 28 godzin/turę
  1. Walidacja umiejętności podstawowych w ramach tematów dot. postaw proekologicznych oraz kompetencji społecznych w IV turach po 27 osób
  2. Wsparcie postępów osób uczących się na wszystkich etapach procesu poprawy umiejętności (wsparcie psychologiczne) – 108 UP, śr. 2h/UP


Grupa docelowa 
projektu to 108 [64K/44M] osób Powyżej 25 roku życia o niskich umiejętnościach podstawowych (poziom nie wyższy niż 3 poziom PRK), chcących z własnej inicjatywy podnieść/uzupełnić umiejętności i kompetencje, uczących się/pracujących/za-mieszkujących w rozumieniu Kodeksu Cywilnego województwo warmińsko-mazurskie, w jednym z powiatów: miasto Elbląg, elbląski, lidzbarski, bartoszycki, braniewski, w tym na terenach OSI – Elbląg, Lidzbark Warmiński, Bisztynek, Orneta, Pieniężno, Bartoszyce, Braniewo, Godkowo, Górowo Iławeckie, Lelkowo, Lubomino, Markusy, Płoskinia, Rychliki, Wilczęta,  znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji, z czego min. 50{5da09a9ed8a7c8aee27bd983ee6abd5b1bcbb6c21724740623a0f34364ada0ab} UP  tj. 54 [32K/22M] osoby będą stanowiły os. 50+, z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności oraz zamieszkujące jeden z powiatów pogranicza, tj. braniewski lub bartoszycki.

Celem projektu jest nabycie umiejętności podstawowych lub osiągnięcie szerszego zestawu umiejętności, wiedzy i kompetencji odpowiednich dla rynku pracy i aktywnego uczestnictwa w społeczeństwie przez min. 87 [51K/36M] ze 108 [64K/44M] osób powyżej 25 roku życia o niskich umiejętnościach podstawowych na poziomie nie wyższym niż 3 poz. Polskie Ramy Kwalifikacji, chcących z własnej inicjatywy podnieść/uzupełnić umiejętności i kompetencje, uczących się/pracujących/zamieszkujących w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w woj. warmińsko-mazurskim [WWM], w jednym z powiatów: miasto Elbląg, elbląski, lidzbarski, bartoszycki, braniewski [POWIATY], w tym na terenach OSI znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji, z czego min. 50{5da09a9ed8a7c8aee27bd983ee6abd5b1bcbb6c21724740623a0f34364ada0ab} tj. [32K/22M] osoby będą stanowiły osoby 50+/z niepełnosprawnościami/z powiatów pogranicza, poprzez realizację dla każdego Uczestnika/czki trzystopniowej ścieżki wsparcia – ocena umiejętności, wsparcie edukacyjne i  walidacja w okresie 01.08.2024 – 30.11.2025 r.

Wskaźniki produktu:

  • Liczba osób objętych wsparciem w zakresie umiejętności lub kompetencji podstawowych, realizowanym poza Bazą Usług Rozwojowych:
    108 [64K/44M]
  • Liczba osób zamieszkujących obszary OSI – miast średnich tracących funkcje społeczno-gospodarcze / obszarach zagrożonych trwała marginalizacją, objętych wsparciem w programie:
    32 [18K/14M]
  • Liczba osób w wieku 50+ objętych wsparciem w programie:
    18 [10K/8M]
  • Liczba osób zamieszkujących powiaty pogranicza objętych wsparciem w programie:
    30 [18K/12M]
  • Liczba osób w wieku 50+ i/lub osób z niepełnosprawnościami i/lub osób zamieszkujących powiaty pogranicza objętych wsparciem w projekcie:
    54 [32K/22M]


Wskaźniki rezultatu

 Liczba osób, które uzyskała kwalifikacje po opuszczeniu programu:

  • 87 [51K/36M]
  • Liczba osób, które uzyskała zielone kwalifikacje po opuszczeniu programu:
    76 [45K/31M]
  • Liczba osób, które uzyskała cyfrowe kwalifikacje po opuszczeniu programu:
    76 [45K/31M]
  • Liczba osób z niepełnosprawnościami objętych wsparciem w programie
    6 [4K/2M]


Uczestnikom/czkom zapewniamy:

  • podręczniki do szkoleń z kompetencji cyfrowych
  • materiały szkoleniowe
  • catering (przerwy kawowe)


Uczestnicy/ czki projektu mają możliwość skorzystania z usług dostępnych takich jak: tłumacz języka migowego, asystent osoby z niepełnosprawnością, materiały szkoleniowe w formie dostępnej ( np. elektronicznej z możliwością powiększenia druku lub odwrócenia kontrastu)

Biuro projektu/ miejsca rekrutacji dostosowane są do osób z niepełnosprawnościami tj. szerokość drzwi 90 cm, możliwość pokonania schodów ( winda, itp.), dostępność tłumaczenia na język migowy, możliwość korzystania z pętli indukcyjnej, itp.

Uczestnicy/ czki projektu mają możliwość zgłoszenia do Instytucji Pośredniczącej podejrzeń o niezgodność projektu lub działań Beneficjenta z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych sporządzona w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006r. oraz Kartą Praw Podstawowych Unii Europejskiej z dnia 26 października 2012r.

Wartość projektu: 874 176, 75 zł

Dofinansowanie projektu z UE: 830 467, 91 zł

Okres realizacji:  01.08.2024 – 30.11.2025 r.

Projekt jest dofinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027.

Proszę o zapoznanie się z dokumentami dotyczącymi zasad równościowych:
– Wytyczne dotyczące realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-na-lata-2021-2027/prawo-i-dokumenty/wytyczne/wytyczne-dotyczace-realizacji-zasad-rownosciowych-w-ramach-funduszy-unijnych-na-lata-2021-2027/
– Prawa człowieka w Unii Europejskiej i Karta Praw Podstawowych UE
https://www.gov.pl/web/dyplomacja/prawa-czlowieka-w-unii-europejskiej
– Konwencja o prawach osób niepełnosprawnych
https://www.gov.pl/web/rodzina/konwencja-o-prawach-osob-niepelnosprawnych
– Ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/fundusze-europejskie-bez-barier/dostepnosc-plus/ustawa-o-dostepnosci/

Zapraszamy do kontaktu:

koordynator projektu: Magdalena Ciechacka

Telefon: 531 798 183

e-mail: m.ciechacka@eprojekty.com.pl

Biuro Projektu:

aleja Armii Krajowej 7-8, pokój 17

82-300 Elbląg

#FunduszeEuropejskie

#FunduszeUE