Aktualności

21 stycznia 2023

LISTA RANKINGOWA

Szanowni Państwo, poniżej prezentujemy listę rankingową Kandydatów wyłonionych do udziału w Projekcie: – osoby niepracujące Kandydaci, którzy znaleźli się na liście dostępnych miejsc, są zobowiązani do niezwłocznego dostarczenia do Biura Projektu informacji/dokumentów niezbędnych do podpisania umowy, tj.: numeru rachunku bankowego, na który będą przekazywane środki finansowe; aktualnych wersji załączników składanych z Formularzem rekrutacyjnym (tzn. nie starszych […]

Zobacz szczegóły

14 stycznia 2023

LISTA RANKINGOWA

  Szanowni Państwo, poniżej prezentujemy listę rankingową Kandydatów wyłonionych do udziału w Projekcie: – osoby niepracujące Kandydaci, którzy znaleźli się na liście dostępnych miejsc, są zobowiązani do niezwłocznego dostarczenia do Biura Projektu informacji/dokumentów niezbędnych do podpisania umowy, tj.: numeru rachunku bankowego, na który będą przekazywane środki finansowe; aktualnych wersji załączników składanych z Formularzem rekrutacyjnym (tzn. nie […]

Zobacz szczegóły

14 stycznia 2023

LISTA RANKINGOWA

Szanowni Państwo, poniżej prezentujemy listę rankingową Kandydatów wyłonionych do udziału w Projekcie: – osoby niepracujące Kandydaci, którzy znaleźli się na liście dostępnych miejsc, są zobowiązani do niezwłocznego dostarczenia do Biura Projektu informacji/dokumentów niezbędnych do podpisania umowy, tj.: numeru rachunku bankowego, na który będą przekazywane środki finansowe; aktualnych wersji załączników składanych z Formularzem rekrutacyjnym (tzn. nie starszych […]

Zobacz szczegóły

9 stycznia 2023

Zmiana harmonogramu szkolenia zawodowego „Telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta”,

Szanowni Państwo, informujemy iż zmianie uległ harmonogram szkolenia zawodowego pn. „Telefoniczna i elektroniczna  obsługa klienta”, które rozpoczęło się dnia 04.01.2023 r.”

Zobacz szczegóły

3 stycznia 2023

Szkolenie zawodowe pn. „Pracownik ds. obsługi klienta”

Szanowni Państwo, Informujemy iż 09.01.2023 r. rozpocznie się szkolenie zawodowe pn. „Pracownik ds. obsługi klienta”. O terminach i miejscu zajęć Uczestnicy/czki projektu zostaną poinformowani telefonicznie.  

Zobacz szczegóły